Rapport inlämnad!

Det går inte att beskriva hur skönt det är! 9,5 timma blev det idag. Imorgon ser det dock ut att bara bli 2! Åh va underbart! Ska korrläsa sammanfattningen som ska in på söndag. Den såg faktiskt bra ut idag, men lite mer fel kan vi säkert hitta! =)
3 av 7 i gruppen drog direkt till HG för att "fira", medans resten va för trötta.. hehee.. Hade så gärna gått..

Morgondagen ser konstig ut.. Jobbiga tider som är inbokade.
10-12 är det kvtill
12 -> är det utepub i Amif
14.00 är det dags att tacka CC för allt iår!
16-> är det tackfest för avgående festerieter & fadderister med lekar och mat och dryck i Amfi!

Däremellan så måste jag verkligen iväg och köpa present till syrran och kort till pappa.. Får nog åka direkt vid 12.. Kan ju inte ta allt för lång tid..
Kvällen blir det ingenting.. Det är SommarX, men jag pallar inte.. Pappas 50 årsfest är ju på lördag! Måste vara så pigg ja nu kan vara tills dess..

Nä, jag såg att Fredric hade fått hem DRÖMMEN idag, så nu ska jag lägga mig i soffan och läsa den!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0