slutkörd...

Varit hemma i typ 40 minuter. Svimmade nästan direkt i sängen.. Fy vad om jag har.. Och vad jag är slut! (en liten kombo)
Men projektet ska in IMORGON!! Så himla skönt! Sen är det ju BARA sammanfattning, presentation och eventuellt komplettering kvar..
Imorgon är det samling kl 8 iaf och sen köra tills vi är klara! Orkar inte ens tänka på det..

Måste imorgon eller på fredag åka till stan och handla studentpresent till syrran, kort till pappas present i helgen och hämta min medicin.. Blir väl troligen på fredag som det känns nu.. MÅSTE verkligen göras innan lördag!

Nu ska jag återgå till mitt vilande och Vänner som snart börjar på 5an! =)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0