tisdags trött?

Är precis hemkommen från campus.. Resten i gruppen tycker att allting går bra och att det känns positivt men det gör INTE jag.. Känns som om vi aldrig kommer att bli klara med detta.. Åhh, jag är helt slut.. Känns som om jag ska kollapsa vilken sekund som helst.. Precis ALLA leder i hela kroppen värker och ja vet inte va ja ska göra..

Har fortfarande inte gjort det som skulle gjort till läkaren imorgon.. Får ta det senare ikväll om jag piggnat till lite. (tror dock att sannolikheten till det är MKT MKT liten...)

Hungrig är jag också! Inte ätit sedan frukosten och då åt jag bara lite yoghurt! Blir lax och potatis lite senare. F hade nytt tagit något lätt..

Nu blir det sängen för min del. Ha en toppen kväll! Gossip Girl är ju tillbaka ikväll :D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0