?

Vart har dagen tagit vägen egentligen? Klockan är snart redan 4!!
Fixat lite med projektet som jag skulle göra, känns skönt!
Hos psykologen gick det bra.. Vi satt och diskuterade allting som hänt under våren med alla läkarbesök hit och dit.. Sammanfattning inför sommarlov kan man säga =)

Syrran ringde förut och sa att kjolen som jag var på jakt efter var slut i hela GBG.. Attans också! Jag som så gärna ville ha den!! Men men.. Får hitta någon annan istället :)

GB ringde och kollade om Fredric och jag kunde tänka oss att vara kattvakt/husvakt under 1 vecka i sommar, då de kanske ska utomlands.. Sa självklart, eftersom jag inte ska göra någonting i sommar, och 1 vecka i deras hus blir ju som lite extra semester =) Men det var inte bestämt än, för de har inte börjat leta resa än..

Anyways.. Ikväll är det Gossip Girl! Yeayh =) Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0